5 נכסים דיגיטליים שכל מומחה נדל"ן חייב להכיר
נתן מורדכי
עיצוב ופיתוח אתרים
יש לך רישיון תיווך, סגרת פה ושם כמה עסקאות אבל אתה עדיין נאלץ לעבוד בעבודה נוספת בכדי להשלים הכנסה?
אתה לא היחיד.
פעם להיות מתווך היה הרבה יותר קל.
היה מספיק לתלות שלט מחוץ לדירה עם מס טלפון, להעלות מודעה ליד 2 ולחכות לטלפונים שהיו מגיעים בלי הפסקה.
לא היו אז הרבה מתחרים והביקוש לרכישת דירה רק הלך וגדל ( מספר המתווכים בישראל גדל פי 2 תוך 10 שנים! ).
למעשה, מפילוח נתונים של אתר יד 2 עולה כי נכון להיום 74% מהמודעות של דירות למכירה באתר הן מודעות של מתווכים!
אז איך אתה הולך לבלוט בין כל המתחרים?
מחקר שנערך על ידי רשם המתווכים בדק ומצא ש – 78% מהאנשים שקנו או מכרו דירה בשנים האחרונות באמצעות מתווך עשו זאת לאחר בדיקה מקיפה ומעמיקה על המתווך באינטרנט.
למעשה, הלקוחות שלך כבר לא מחפשים שלטים על בניינים ולא עוצרים על יד שלטי חוצות.
הם נמצאים בדיגיטל והם בודקים אותך, מי אתה? מה הניסיון שלך?
הם נכנסים לעמוד הפייסבוק שלך, מחפשים אותך בגוגל כדי למצוא עליך המלצות ובודקים אם יש לך אתר אינטרנט.
ואתה? אתה רוצה להיות שם לפני כולם ולחזק את הנוכחות הדיגיטלית שלך.
אני הולך להציג בפניך 5 נכסים דיגיטליים שיחזקו את הנוכחות שלך בדיגיטל וישימו אותך צעד אחד מעל המתחרים שלך.
המדריך השלם לשיווק נדל"ן באמצעות תוכן שתוכל ליישם כבר היום!
1. עמוד פייסבוק עסקי
פייסבוק היא הרשת החברתית הגדולה בישראל שמעודדת שיח, דיונים ותוכן רלוונטי שהלקוחות שלך מחפשים.
הרבה מאוד אנשים ומומחי נדל"ן נמצאים בפייסבוק ועסק שלא נראה שם יכול לפספס הרבה לקוחות פוטנציאליים.
אם אתה עדיין לא מנצל את כוחו של הפיייסבוק לצרכי העסק, כדאי שתתחיל.
בניית דף עסקי בפייסבוק היא פעולה פשוטה למדי שתתן לך הרבה ערך מבלי שתצטרך להוציא כסף מהכיס.
החסרונות הם בעיצוב המוגבל שכן כל עמודי הפייסבוק נראים אותו דבר ובחוסר שליטה על העמוד – לקוחות יכולים לכתוב, להגיב ולפרסם גם ביקורות שליליות.
2. עמוד לינקדאין
לינקדאין היא הרשת החברתית הגדולה ביותר לבעלי עסקים וחברות.
עמוד לינקדאין מקצועי הוא ללא ספק דבר חשוב מאוד לכל מומחה נדל"ן שמתיימר ליצור נוכחות בעולם העסקים ובדיגיטל בפרט.
לינקדאין היא פלטפורמה מעולה לבניית קשרים עסקיים ולהרחבת הנטוורקינג ואם אתה שואף להתקדם ולפתח קשרים עסקיים אסטרטגיים, אתה חייב להיות שם.
3. ערוץ יוטיוב
יוטיוב, רשת חברתית לסרטוני וידאו, מקודמת מעולה בגוגל ומאפשרת לך, כמומחה נדל"ן, לשתף טיפים, הדרכות והמלצות שקשורים לקניה ומכירת דירה ולמצב את עצמך כמומחה בתחום.
יוטיוב היא דרך מצוינת ליצור תוכן שיעניין את הלקוחות שלך ולהראות את עצמך בפועל כך שיכירו אותך בחינם לגמרי וללא הוצאות שיווק.
4. אתר אינטרנט
לא פעם מתלבטים מתווכים ומומחי נדל"ן בשאלה למה לבנות אתר אינטרנט?
קודם כל אתר אינטרנט הוא נכס לכל דבר והוא 100% שלך.
אתה שולט על העיצוב, על התוכן ועל איך שאתה רוצה שלקוחות שלך יתפסו אותך.
אתר אינטרנט מאפשר לך להציג את מגוון הנכסים שלך, ממתג אותך כאישיות מקצועית בתחום ובכך מבליט אותך בין המתחרים ומייצר לך עוד לידים חמים.
הרבה בעלי עסקים ומומחי נדל"ן בפרט מעדיפים, שלא בצדק, לוותר על בניית אתר ולכן לך יש את ההזדמנות לבדל את עצמך וליצור יתרון ביחס למתווכים אחרים.
5. כרטיס ביקור דיגיטלי
הדבר החם הבא בעולם הדיגיטל למומחי נדל"ן ולבעלי עסקים הוא ללא ספק כרטיס הביקור הדיגיטלי.
מה זה בעצם?
כרטיס ביקור דיגיטלי הוא אפלקציית מובייל חכמה ומעוצבת שמציגה ללקוח את השרותים/נכסים שיש לך להציע לו וכוללת שלל פיצ'רים כמו:
כפתור לשמירת הכרטיס כאפלקציה, כפתורי יצירת קשר, טופס חכם לאיסוף לידים, תמונות, סרטונים, המלצות מלקוחות וכל מה שרק תחפוץ לפרסם ולשווק! – ממש מיני אתר לכל דבר.
הכרטיס כולל גם כפתור חכם שמאפשר לך וללקוחות שלך לשתף את הכרטיס בקליק אחד פשוט.
כרטיס ביקור דיגיטלי הוא פתרון מעולה לכל מומחה נדל"ן שרוצה לחזק את הנוכחות הדיגיטלית שלו בעלות חד פעמית שנמוכה באופן משמעותי מבניית אתר אינטרנט.
המדריך השלם לשיווק נדל"ן באמצעות תוכן שתוכל ליישם כבר היום!
לסיכום
שוק המתווכים הרווי והתחרותי דורש ממך לחשוב מחוץ לקופסא או יותר נכון מחוץ למודעות של אתר יד 2.
אז כשהרשתות החברתיות ממשיכות להתחזק ועולם הדיגיטל משחק תפקיד חשוב מאוד בענף, אין שום ספק שיש לך צורך בנוכחות דיגיטלית חזקה.
אז בזמן שהמתחרים שלך ממשיכים להוציא כסף על כרטיסי ביקור מיושנים מנייר, שלטי חוצות שלא עובדים או מגנטים שנזרקים ישירות לפח אתה כבר יודע שנוכחות דיגיטלית תעזור לך להגיע ללקוחות חדשים, תחזק את הקשר שלך עם לקוחות קיימים ותאפשר לך לבנות מותג לטווח ארוך.