5 נכסים דיגיטליים שכל בעל עסק חייב להכיר כדי לבנות מותג חזק ומנצח.
נתן מורדכי
עיצוב ופיתוח אתרי אינטרנט
- 22.06.21
- 5 דק' קריאה
מי כמונו יודע שלקוחות הם החמצן של העסק. לא מעט בעלי עסקים עסוקים בשאלה איך משיגים עוד לקוחות.
אנחנו חולמים לשבת במשרד ולקבל טלפונים מאנשים המתעניינים במוצר או בשירות שאנחנו מספקים, אך בעידן התחרותי של היום, הטלפונים לא מגיעים כל כך מהר, הלידים לא מספיק חמים ואם זה לא מספיק אז לא מעט בעלי עסקים נלחמים יחד אתנו על כל לקוח חדש והשאלה איך דווקא אנחנו הולכים לשים יד על הלקוחות המשלמים היא אחד האתגרים המרכזיים שבעלי העסקים מתמודדים איתה בכל יום מחדש.
אז איך העסק שלך הולך לבלוט בין כל המתחרים?
אנחנו הולכים לבנות לך מותג חזק ומנצח.
הלקוחות שלך כבר לא מחפשים מודעות במקומונים ולא עוצרים על יד שלטי חוצות.
הם נמצאים בדיגיטל והם בודקים אותך, מי אתה? מה הניסיון שלך?
הם נכנסים לעמוד הפייסבוק שלך, מחפשים אותך בגוגל כדי למצוא עליך המלצות ובודקים אם יש לך אתר אינטרנט.
ואתה? אתה רוצה להיות שם לפני כולם ולחזק את הנוכחות הדיגיטלית שלך.
אני הולך להציג בפניך 5 נכסים דיגיטליים שיחזקו את הנוכחות שלך בדיגיטל וישימו אותך צעד אחד מעל המתחרים שלך.
1. עמוד פייסבוק עסקי
פייסבוק היא הרשת החברתית הגדולה בישראל שמעודדת שיח, דיונים ותוכן רלוונטי שהלקוחות שלך מחפשים.
הרבה מאוד אנשים ובעלי עסקים נמצאים בפייסבוק ועסק שלא נראה שם יכול לפספס הרבה לקוחות פוטנציאליים.
אם אתה עדיין לא מנצל את כוחו של הפיייסבוק לצרכי העסק, כדאי שתתחיל.
בניית דף עסקי בפייסבוק היא פעולה פשוטה למדי שתתן לך הרבה ערך מבלי שתצטרך להוציא כסף מהכיס.
החסרונות הם בעיצוב המוגבל שכן כל עמודי הפייסבוק נראים אותו דבר ובחוסר שליטה על העמוד – לקוחות יכולים לכתוב, להגיב ולפרסם גם ביקורות שליליות.
2. עמוד לינקדאין
לינקדאין היא הרשת החברתית הגדולה ביותר לבעלי עסקים וחברות.
עמוד לינקדאין מקצועי הוא ללא ספק דבר חשוב מאוד לכל נותן שירות שמתיימר ליצור נוכחות בעולם העסקים ובדיגיטל בפרט.
לינקדאין היא פלטפורמה מעולה לבניית קשרים עסקיים ולהרחבת הנטוורקינג ואם אתה שואף להתקדם ולפתח קשרים עסקיים אסטרטגיים, אתה חייב להיות שם.
3. ערוץ יוטיוב
יוטיוב, רשת חברתית לסרטוני וידאו, מקודמת מעולה בגוגל ומאפשרת לך, כבעל עסק, לשתף טיפים, הדרכות והמלצות שקשורים לנישה שבה אתה עוסק ולמצב את עצמך כמומחה בתחום.
יוטיוב היא דרך מצוינת ליצור תוכן שיעניין את הלקוחות שלך ולהראות את עצמך בפועל כך שיכירו אותך בחינם לגמרי וללא הוצאות שיווק.
4. אתר אינטרנט
לא פעם מתלבטים בעלי עסקים ונותני שירות בשאלה למה לבנות אתר אינטרנט?
קודם כל אתר אינטרנט הוא נכס לכל דבר והוא 100% שלך.
אתה שולט על העיצוב, על התוכן ועל איך שאתה רוצה שלקוחות שלך יתפסו אותך.
אתר אינטרנט מאפשר לך להציג את מגוון השירותים בעסק שלך, ממתג אותך כאישיות מקצועית בתחום ובכך מבליט אותך בין המתחרים ומייצר לך עוד לידים חמים.
לא פעם בעלי עסקים בוחרים שלא בצדק, לוותר על בניית אתר ולכן לך יש את ההזדמנות לבדל את עצמך וליצור יתרון ביחס לבעלי עסקים אחרים.
5. כרטיס ביקור דיגיטלי
הדבר החם הבא בעולם הדיגיטל לבעלי עסקים ונותני שירות הוא ללא ספק כרטיס הביקור הדיגיטלי.
מה זה בעצם?
כרטיס ביקור דיגיטלי הוא אפלקציית מובייל חכמה ומעוצבת שמציגה ללקוח את מגוון השרותים שיש לך להציע לו וכוללת שלל פיצ'רים כמו:
כפתור לשמירת הכרטיס כאפלקציה, כפתורי יצירת קשר, טופס חכם לאיסוף לידים, תמונות, סרטונים, המלצות מלקוחות וכל מה שרק תחפוץ לפרסם ולשווק! – ממש מיני אתר לכל דבר.
הכרטיס כולל גם כפתור חכם שמאפשר לך וללקוחות שלך לשתף את הכרטיס בקליק אחד פשוט.
כרטיס ביקור דיגיטלי הוא פתרון מעולה לכל בעל עסק שרוצה לבנות מותג חזק ומנצח בעלות חד פעמית שנמוכה באופן משמעותי מבניית אתר אינטרנט.
לסיכום
בכדי לגבור על המתחרים ולהכניס עוד לקוחות ועוד מכירות לעסק זה דורש ממך לחשוב מחוץ לקופסא.
אז כשהרשתות החברתיות ממשיכות להתחזק ועולם הדיגיטל משחק תפקיד חשוב מאוד בענף, אין שום ספק שיש לך צורך בנוכחות דיגיטלית חזקה ומנצחת.
אז בזמן שהמתחרים שלך ממשיכים להוציא כסף על כרטיסי ביקור מיושנים מנייר, שלטי חוצות שלא עובדים או מגנטים שנזרקים ישירות לפח אתה כבר יודע שנוכחות דיגיטלית חזקה תעזור לך להגיע ללקוחות חדשים, תחזק את הקשר שלך עם לקוחות קיימים ותאפשר לך לבנות מותג לטווח ארוך.