גם אתם רוצים עוד לידים, עוד לקוחות ועוד מכירות?

5 סיבות למה גם אתם צריכים אתר אינטרנט לעסק שלכם (ואיך להפוך אותו לנשק הסודי שלכם 🤫)

נתן מורדכי

נתן מורדכי

עיצוב ופיתוח אתרי אינטרנט

מי כמונו יודע שהלקוחות הם החמצן של העסק. לא מעט בעלי עסקים עסוקים בשאלה איך להגיע לעוד לקוחות ואיך לגרום ללקוחות לחזור ולעבוד דווקא איתנו.

אז איך העסק שלך הולך לבלוט בין כל המתחרים?

אנחנו הולכים לבנות לך נוכחות דיגיטלית חזקה ומנצחת.

למעשה, הלקוחות שלך כבר לא מחפשים מודעות במקומונים ולא עוצרים על יד שלטי חוצות.

הם נמצאים בדיגיטל והם בודקים אותנו, מי אנחנו? מה הניסיון שלנו?

הם נכנסים לעמוד הפייסבוק, מחפשים בגוגל כדי למצוא המלצות ובודקים אם יש לנו אתר אינטרנט.

ואנחנו? אנחנו רוצה להיות שם לפני כולם ולחזק את הנוכחות הדיגיטלית.

אני הולך לפרט 5 סיבות למה כדאי לבנות אתר אינטרנט לעסק שלכם ואיך גם אתם תוכלו להפוך אותו לנשק הסודי שלכם!

1. קידום אורגני לעמוד הראשון בגוגל

קידום אתרים בגוגל השתנה באופן מהותי – בשלב זה, כל מה שמעניין את גוגל הוא האם האתר הוא בעל ערך ומספק חוויה מצוינת למשתמשים.

מאחר וללקוחות לוקח זמן לעבור על האתר, וזמן השהייה הממוצע באתר אינטרנט הוא בין 2 ל-3 דקות, Google מזהה שלאתר יש תוכן בעל ערך וכך הוא הולך ומתקדם למקומות הראשונים בתוצאות החיפוש.

העסק מרוויח תנועה ישירה ואורגנית ונחשף ללקוחות חדשים שרק מחכים לעבוד איתך.

2. קמפיינים ממוקדים ומתקדמים

כאשר לקוח פוטנציאלי מגיע לאתר שלנו, תגי המעקב של גוגל ופייסבוק שכבר מוטמעים באתר (בהנחה שבונה האתר הטמיע את התגים מבעוד מועד) מבינים שמשתמש פייסבוק או גוגל צופה באתר שלך.

התגים האלה מאפשרים ליצור קהל מותאם אישית על סמך אלה שכבר ביקרו באתר וצרכו תכנים שונים (למשל, קראו מאמר או שניים, צפו בדף "אודות", נכנסו למחירון) וליצור קמפיינים עם מסרים ממוקדים לאותם אנשים.

האנשים האלה כבר מכירים את העסק, כך שהעברת מסרים בקמפיינים יכולה להיות מפורטת יותר, כגון "בואו לבדוק את ההצעה המיוחדת שלנו" או "מבצע החורף חוזר! סוגרים עסקאות ללא מע"מ!"

3. חשיפה ללקוחות דומים ללקוחות שלך

לפייסבוק ולגוגל יש המון נתונים על הלקוחות שכבר ביקרו באתר שלך – והן יודעות לחשוף את העסק שלך לאלה שיש להם תכונות דומות ללקוחות שלך, החל מרמת ההכנסה שלהם ועד להעדפות העסקיות שלהם. 

הגישה האלגוריתמית הזו מופלאה.

מינוף הקהלים האלה הוא דרך בטוחה להיחשף בצורה הטובה ביותר ללקוחות חדשים שכנראה צריכים את השירות שלך ולא מכירים אותך (עדיין).

4. קופונים והצעות שיווקיות

הוספת באנר לראש האתר, המציע תמריץ לאנשים להשאיר את כתובת המייל שלהם ולקבל קופון או הצעה שתעודד אותם לרכוש.

זה פשוט אבל יעיל. 

כמו כן, זה לא חדש – מסעדות רשת כמו מקדונלד'ס ודומינוס משתמשות בשיטה הזו כדי לבנות מסד נתונים ולתמרץ אנשים להוריד את האפליקציות שלהם. 

5. יצירת מועדון לקוחות

לקוח השאיר לך את כתובת המייל שלו? זאת הזדמנות מצוינת ליצור רשימת מיילים של לקוחות ולעדכן אותם מדי פעם בהצעות עסקיות ומבצעים מיוחדים.

דרך נוספת לשמור על קשר עם הלקוח היא לשלוח לו משוב ולשאול על חווית השירות ובכך לשפר את השירות ללקוחות.

כמובן שיש לציית לחוק הספאם ולוודא שיש תיבת סימון לאישור או ביטול סוגי האימיילים האלה.

בולט בין המתחרים

לסיכום

בכדי לגבור על המתחרים ולהכניס עוד לקוחות ועוד מכירות לעסק זה דורש ממך לחשוב מחוץ לקופסא.

אז כשהרשתות החברתיות ממשיכות להתחזק ועולם הדיגיטל משחק תפקיד חשוב מאוד, אין שום ספק שיש לך צורך בנוכחות דיגיטלית חזקה ומנצחת. 

אז בזמן שהמתחרים שלך ממשיכים להוציא כסף על קמפיינים שלא מביאים תוצאות, מבצעים שגורמים להם להפסיד כסף ושלטי חוצות שלא באמת עובדים אנחנו כבר יודע שנוכחות דיגיטלית חזקה תעזור לך להגיע ללקוחות חדשים, תחזק את הקשר שלך עם לקוחות קיימים ותאפשר לך לבנות מותג לטווח ארוך.