למה כל מומחה נדל"ן צריך אתר עסקי ב-2022

נתן מורדכי

נתן מורדכי

דיגיטל למומחי נדל"ן

בוא נתחיל ממה שמעניין אותך באמת – כסף וזמן.

נכון, אתה צודק. 

לבנות אתר עסקי זאת הוצאה ואתה לא אוהב להוציא כסף על דברים שאתה לא מכיר ולא מבין איך הם יכולים לעזור לך.

אתה גם לא רוצה לבזבז את הזמן שלך.

אבל מה אם הייתי אומר לך שאתר עסקי יכול למתג אותך כמומחה בתחום, לפנות לך זמן להתעסק במה שחשוב באמת ולהכניס לך עוד עסקאות בכל חודש?

 ויותר מזה מה אם הייתי אומר לך שבעסקה אחת שתסגור באמצעות האתר שלך תוכל להחזיר פי 10 ממה שהשקעת?

עכשיו זה נשמע יותר טוב? 

אם ענית כן, 

בא ננסה להבין למה אתה בכלל צריך אתר כזה.

החזר על ההשקעה

יש לך אתר אינטרנט?

בטח כבר שמעת לא פעם את השאלה – "תגיד יש לך אתר שבו אפשר לראות את כל הנכסים?"

הסיבה שהלקוחות הפוטנציאליים שלך שואלים את השאלה הזאת היא מפני שהם נמצאים ברשת.

זה בטח לא מפתיע אותך.

למעשה על פי REALTORS®, החל מ2017 יותר מ – 50% מהקונים מצאו את הבית שהם קנו באמצעות האינטרנט.

לשם השוואה, רק 2% סגרו עסקה אחרי שנחשפו לפרסום בעיתונים מקומיים.

זה לא סוד שהאינטרנט והרשתות החברתיות הפכו לכלי חשוב בתהליך חיפוש הדירה ומשווק נדל"ן שאין לו אתר עשוי להחמיץ לא מעט עסקאות.

אז למה לך לבנות אתר עסקי?

המדריך השלם לשיווק נדל"ן באמצעות תוכן שתוכל ליישם כבר היום!

לידים חמים ואיכותיים

על פי איגוד המתווכים הארצי, 62% ממשווקי הנדל"ן בארץ משקיעים לפחות שעה ביום על שיווק ופרסום.

ולפחות 60% מהם משקיעים לא מעט שעות בניסיון לגייס לידים על בסיס יומי.

זה הרבה מאוד זמן והמון השקעה בלרדוף אחרי לידים במקצוע התובעני הזה שדורש ממך גם ככה לא מעט.

לא חבל?

באמצעות אתר עסקי ומקצועי אתה יכול לחסוך לעצמך לא מעט זמן ולא מעט כאב ראש.

אז איך עושים את זה?

בניית אסטרטגיית שיווק

באמצעות אתר אינטרנט, אתה כמומחה נדל"ן יכול לחבור לסוכנויות דיגיטל או לפרילנסרים ואפילו לעשות את זה בעצמך ולבנות אסטרטגיות שיווק שיכניסו לך לידים איכותיים.

לטווח הארוך, באמצעות ייצור תוכן ונכסים שתעלה לאתר, האתר שלך יתקדם במנוע החיפוש של גוגל למקומות הראשונים במילות החיפוש שרלוונטיות לאזור ההתמחות שלך וככה תקבל ללא כל השקעה נוספת עוד לידים חמים שרק מחכים לעבוד איתך.

בטווח הקצר, מודעות בתשלום בפייסבוק או בגוגל יחד עם דפי נחיתה ממוקדים ( שהם עמודים בתוך האתר שלך ) תוכל להכניס כמות גדולה של לידים שמעוניינים בשרות שלך.

ללא קשר לאסטרטגיית השיווק שתבחר, בזמן היקר שיתפנה לך תוכל להשקיע יותר זמן בלקוחות שלך ולסגור עסקאות נוספות שיגדילו את הרווחים שלך.

הגדלת האמינות וחיזוק המותג

על פי מגמת שיווק הנדל"ן באינטרנט, כ-95% מרוכשי הדירות מחפשים נכסים באופן מקוון.

בעצם, מרבית משווקי הנדל"ן בטוחים כי שימוש באתר הבית של החברה שבה הם עובדים צריך להספיק.

עם זאת, הם לא תמיד צודקים.

כאשר משווק נדל"ן מפנה קונים או מוכרים לאתר הבית של חברת הנדל"ן שבה הוא עובד, הקונים והמוכרים מבקרים במותג של החברה במקום במותג של הסוכן עצמו.

המשמעות היא שהסוכן מסתמך על מותג החברה שמעסיקה סוכנים נוספים שאולי גרמו לחוויה לא טובה בעבר למי מהלקוחות ( אני אישית חוויתי את זה עם מתווך שעבד בעבר ברימקס ) ובעצם אין לו שליטה על המותג שלו ועל התדמית שהוא רוצה לשדר.

בנוסף, כשסוכן מחליט לעזוב את החברה ולצאת לדרך עצמאית, הוא יצטרך להתחיל מחדש וליצור נוכחות דיגיטלית משלו שיקח לו הרבה זמן לבנות.

נכס דיגיטלי בשליטה מלאה

דו"ח שפורסם ב2017 על ידי חברת NARS, בדק ומצא שלרשתות החברתיות יש חלק גדול מאוד בפעילות המקוונת של משווקי נדל"ן.

למעשה, רוב הפעילות המקוונת של משווקי נדל"ן מתרחשת בפייסבוק שמובילה עם 80% ואחריה לינקדאין עם 71%.

משווקי נדל"ן שמסתמכים כלכך הרבה על הרשתות החברתיות כבסיס לנוכחות הדיגיטלית שלהם, לוקחים סיכון כי אין להם שליטה על הנכסים שלהם ואינם מחזיקים במידע שלהם.

פייסבוק סוגרת עמודים עסקיים על ימין ועל שמאל בגלל הפרות מדיניות שלא תמיד ברורה. 

בנוסף, גם לינקדאין חוסמת פרופילים ללא התראה מראש.

משווק נדל"ן שהגדיל ראש והקים אתר אינטרנט מקבל שליטה מלאה ובלעדית על הנכס הדיגיטלי שלו, התוכן והמידע.

באמצעות אתר אינטרנט אתה יכול לנתח את האופן שבו הגיעו המבקרים לאתר שלך, אם דרך מודעות או דרך מנוע החיפוש, באילו מילות מפתח השתמשו, אם השתמשו בטלפון הנייד או במחשב ואפילו להבין איזה נכסים יותר מעניינים את הלקוחות שלך.

בנוסף, באמצעות האתר תוכל לספק פתרונות לבעיות של הלקוחות הפוטנציאליים שלך, לתת להם ערך ולמתג את עצמך כמומחה בתחום מה שיהפוך אותם ללידים חמים שרק מחכים לעבוד איתך!

המדריך השלם לשיווק נדל"ן באמצעות תוכן שתוכל ליישם כבר היום!

לסיכום

להקמת אתר אינטרנט ולנוכחות דיגיטלית חזקה יש לא מעט יתרונות לכל עסק או נותן שרות.

וזה לגמרי לא שונה בענף הנדל"ן.

באמצעות אתר אינטרנט, משווק נדל"ן יכול לבנות את המותג שלו, לייצר חשיפה, לתת ערך ותוכן ללקוחות הפוטנציאליים שלו ולגייס לידים חמים ואיכותיים.

דיברנו בהתחלה על הוצאה? 

אתר אינטרנט הוא השקעה קטנה שמניבה תוצאות גדולות.

עם אסטרטגיית שיווק נכונה, תוכן איכותי ושרות מעולה, ההשקעה תחזיר את עצמה מאוד מהר.